tlhIngan-Hol Archive: Mon Dec 11 05:59:50 1995

Colors? What colors?

 uu> From: "Garrett Michael Hayes" <ur-valhalla!cslinc.com!ghayes>
 uu> Subject: Colors? What colors?

 >  > I'm sure that it would be easy enough to use the {xxxvI'} method
 >  uu>                          romuluSngan mImey rurlaw' ! -----^^
 >
 > nuqjatlh?  toH!  "mInmey" DaghItlh DaHech, qar'a'?  qatlh "mInmey"
 > DaghItlh? "qogh" DaghItlhchugh, chaq jIQochbe'.

 <'>  vInopqangbe'.   <mI'mey> vIghItlhchugh. mISlIjvaD vIpay.

DaH jIyaj.  'ach, romuluSngan mI'mey rurlaw' qatlh 'e' DaQub?

I don't think you wanted to say {mISlIjvaD vIpay}.  It makes sense without the
{-vaD}: {mISlIj vIpay}  "I regret your confusion."  If you want to be fancy,
you might say {qamISmoH 'e' vIpay} "I regret that I am confusing you."

| la'Hom Qob vestai-qutvaj, yaS cha'DIch qumpIn je, tlh.w.D. quttaj |
| jogh boQDu''a', *North jogh, maS Hurgh yo', Qojbogh tlhIngan ghom |
|                tlhIngan Hol HaDwI'pu' yej ghojwI'                 |
|               [email protected]                 |