tlhIngan-Hol Archive: Sun Aug 21 15:09:37 1994

KATE pep talk

DaH qaStaHvIS poH nI'qu' ghoghraj vI'IjlaHbe'. charghwI' ghoghtaHom neH
vIHevpu'. ghoghtaHommey mungeHnISqu' latlh law'! Qatlhbe'bej Suqon'eghmeH
mIw! qonwI' bochu'ta'DI' pejatlh peruch jay'! ma'Ijchuq wIneHba' maH!
vIHevmeH yoSHom'e' yIlI':

KATE
<wa' loS vagh pagh> Kochheiser Rd W
Lexington OH <loS loS Hut pagh loS>
USA
tera'

mIwvam ngeDqu' yIruch! ma'IjchuqmeH maQumchuqtaHjaj jay'!

--ghuy'Do wa'

Yes, folks, that's right. Send to KATE! Just do it. We wanna hear ya! Do it
before October! C'mon, it doesn't matter you are, or what you sound like.

Guido#1 "I love the world and if I have to sue for custody, I *will* sue for
custody!" Leader of All Guidos

Back to archive top level