tlhIngan-Hol Archive: Sun Feb 10 13:22:46 2008

KCD 8

qa'vaj ([email protected])

*** SPOILER ALERT
*** This post may contain spoilers for Start Trek Klingon CD Game
*** Don't read if you don't want to be spoiled.
*** yIqIm!
*** Hov leng tlhIngan CD Quj De' 'ang QInvam.
*** De'vetlh DaSov DaneHbe'chugh yIlaDQo'.

-- translation --

[Qa'lan:]

jaghpu'Daj qab leghlaHbe'pu'!

jInoDnIS!

[ghawran:]

bortaSmo' bImIS 'e' Dachaw'be'.  tay ta'nISlu'.

Dochvetlh loS bortaS.

[Qa'lan:]

bIlugh.  tay vIDev.

[ghawran:]

yIruchQo'!  Qu'lIj 'oHbe'.

(paqvaD jatlh ghawran)

paq.

** taj 'anglu', jIwIvnIS **

(.. ghawran vIwIv ..)

Heghvammo' bIyay' 'e' vISov, Human.  yoHHa'chu'mo' HoHbogh nuchvam tlhIngan
tIq yay'moH je.
'a yImISQo'.  bejlaHtaHvIS latlhpu' choHotqa'chugh jIHub'egh. Qu' Data'nIS.
yIruch!

(.. Qa'lan vIwIv ..)

[Qa'lan:]

naDev, narghpu'pa' vavlI' qa' choqaD'a'?

[ghawran:]

tay DaDev neH ghaytan 'e' Hech.

(paqvaD jatlh ghawran:)

'a Qu'Daj 'oHbe'. Qu'lIj 'oH.  yInIDqa'.

(.. torghen mInDu' vIwIv ..)
(taH lut)

-- transcript --

[Qua'lon:]

He did not even see the face of his enemies!

I must have vengence!

[Gowron:]

Do not let vengence cloud your mind, there is a ritual to be performed.

Vengence will wait for that.

[Qua'lon:]

You are right.  I will perform the ritual.

[Gowron:]

No!  It is not your place.  Pok.

** knife appears **

(.. choose Gowron ..)

I know this scene of death is shocking to you human.  The cowardlieness of
this assassination shocks even a Klingons heart.  But do not be confused, if
you touch me again in front of the others, I will defend myself.  You have a
duty to perform.  Do it!

(.. choose Qua'lon ..)

[Qua'lon:]

Do you challange me, here, over your fathers unmourned corpse?

[Gowron:]

I think he only meant for you to lead the ritual.

(to pok)

But it is not his place.  It is yours.  Try again.

(.. choose Torghn's eyes ..)
(the story continues)

--
qa'vaj
wa' wIvna' quv law' cha' DuH po' quv puS

Back to archive top level