tlhIngan-Hol Archive: Sun Feb 10 13:22:42 2008

KCD 7

qa'vaj ([email protected])

*** SPOILER ALERT
*** This post may contain spoilers for Start Trek Klingon CD Game
*** Don't read if you don't want to be spoiled.
*** yIqIm!
*** Hov leng tlhIngan CD Quj De' 'ang QInvam.
*** De'vetlh DaSov DaneHbe'chugh yIlaDQo'.

-- translation --

[ghawran:]

DaH! qagh! maj! yIntaH 'e' vItul.

[paqvaD jalth ghawran:]

naDev bIghoStaHvIS be' DangeQ'a'?

[Qa'lan:]

be'? be' charghmeH Sov Daghaj 'e' vIHon.

[ghawran:]

maqID 'e' wImevnIS! tlhoy maqIDchugh chaq tugh HughmajDaq ghojmeH taj
tu'lu'!

cha'noblIj yIpoSmoH, loDHom!.

[Qa'lan:]

Dochvetlh DaSovbe''a'?

[qI'tar:]

tuqchaj qun'e' jIv QupwI'pu'.

[Qa'lan:]

<<qul tuq>> bopbogh ghItlh 'oH.  qul tuq.  not tuqlIj bopbogh ghe'naQ
DaQoy'a'? DuH'a'?

(-- bom tlhInganpu' --)

{uouuu maqu'! aaaooo machargh! reH SuvtaH yoHbogh 'ej ghobbogh ghotpu'.}

[Qa'lan:]

torghen, jIv loDhomvam.

[torghen:]

chaq wammeH ghaH vIghojmoH tlhoy 'e' vIbuS, loDnI', 'ej bommeH vIghojmoH
tlhoy 'e' vIbuSHa'.

[ghawran:]

vebwI'! latlh yIpoSmoH! yIruch!

[torghen:]

aqta qut.

[ghawran:]

lI', latenem rur.  qut tIn law' latenem tIn puS.

[torghen:]

HoHwI'! Sambogh 'ej HoHbogh neSwI'!

petaD!

** taj 'anglu', jIwIvnIS **

(.. aqta qut vIwIv ..)

[qI'tar:]

maH wa' HIvlaw' HoHwI', qatlh SuvwI' DujlIj tu'lu'be'?  tugh Hegh vay' 'a
Dochvam DaSaH'a'? Doch potlhbe'?
tlhIngan SoH'a' pagh verengan SoH'a'?

(.. taj vIwIv ..)

[tlhIngan wa':]

bIHub'eghmeH ghojmeH taj Dalo'laH 'e' DaHar'a'? romuluSngan Sambogh 'ej
HoHbogh nejwI' qaDlaH'a' tajlIj?
nuwam HoHwI' vaj HoHwI' DawamnIs je.

(.. HoHwI' vIwIv ..)

[torghen:]

Doch vIra'bogh DaQoybe'pu''a'? petaD! pagh Hegh vay'

(.. pagh vIwIv, jIloS neH ..)
(taH lut)

-- transcript --

[Gowron:]

Ah! The gagh, lad, I hope they're still alive

Did you trip over a woman on your way here?

[Qua'lon]
A woman? I doubt he would know what to do with a woman.

[Gowron]
Enough joking. Soon we will go too far and find a {ghojmeH taj} at our
throat! HaHaHa.

Open your {cha'nob} boy.

[Qua'lon]

Do you not know what it is.

[K'Tar]

The young are ignorant of their family's history

[Qua'lon]

It is a score to {qul tuq}.  {qul tuq}.  Can it be you have never heard the
opera that tells the tale of our family's house?

-- singing --

uuaaooo ma-kool aaaooo ma-sar reshuv tak yak bo ej gogh bow ghotpu'.

[Qua'lon:]

Torghn, the boy is ignorant

[Torghn:]

Perhaps I have spent too much time teaching him to hunt, brother, and not
enough teaching him to sing.

[Gowron:]

The next! open another! Another one, yes.

[Torghn]

An acta crystal.

[Gowron]

Its as useful as latinum.  The crystal is bigger than it.

[Torghn]

HoHwI'! A hunter killer!

{petaD}!

** knife appears **

(choose acta crystal)

[K'Tar]

The hunter probe may strike any of us, where is your warrior instinct?
Someone is about to die, and this is what you care about? a trinket? Are you
Klingon or Ferengi?

(choose knife)

[Klingon 1]

Do you think you can defend yourself with a {ghojmeH taj}? Your knife
against a Romulan hunter-killer probe? You must stalk it as it stalks us.

(choose HoHwI')

[Torghn]

Did you not hear what I said? {petaD}! Or someone will die!

(choose nothing)
(.. story continues)

--
qa'vaj
wa' wIvna' quv law' cha' DuH po' quv puS

Back to archive top level