tlhIngan-Hol Archive: Wed Jul 15 12:29:48 1998

Re: KLBC - pabwIj vIlughmoH 'ej mu'tlheghmey chu' vIqon

KLBC - pabwIj vIlughmoH 'ej mu'tlheghmey chu' vIqon

'oy'naQDaj chu'nISba' Qov vaj muHupqa'laHtaH.  reH jIQaghlaw' jIqonDI'.
"Qov clearly needs to warm up her painstick so she can start punishing me
again.  I always make mistakes when I write."

ja' Qov:

> > pepIl'eghmoH 'ach pepIlchuqmoH!  "Motivate yourselves and motivate each
>
> > other!"
>
> You've caught me out on a new vocabulary word I'm uncertain of.  Is
> /pIl/ "inspire" or "be inspired"?

/pIl/  "be stimulated, be inspired, be motivated"

> > > "Don't insult the animal I admire."
> > >
> > Ha'DIbaH vIHo'bogh yItIch.
>
> Oops.  You meant /yItIchQo'/, right?

HISlaH.

> > > Why do my sentences *always* seem to involve tribbles?
> > >
> > Sovbe' pagh.

I first wrote jISovbe'.  Then I decided I wanted to say "no one knows"
rather than "I don't know."  I forgot to remove the -be'.

> Sovbe'law' pagh, 'ach DaSov'a'?

ghobe'.  Sov'a' jupma' pagh'e'?  "No.  Does our friend Pagh know?"

> ==
> Qov - Beginners' Grammarian

- tuv'el, pach puqloD

Back to archive top level