tlhIngan-Hol Archive: Mon Jul 13 17:13:38 1998

Re: Klingon Culture

[email protected] wrote:

> Ok, I know this is primarily a klingon language site but I am also
hoping that
> i can use this as a forum to discuss klingon culture.

naDev Dubelbogh vay' DaqelchoH net chaw', 'ach tlhIngan Hol
Daqelbe'chugh tlhIngan Hol DalonIS.

You may discuss anything you please here, but if it isn't about the
Klingon language it must be in Klingon.

> Could
> anyone give me their personal throughts and > opinions on this
subject.  thank you.

qechmeyvam boqel boneHchugh, 'ej tlhIngan Hol bojatlhbe' DaneHchugh,
jabbI'IDghom yIlo'Qo'.

If you want to discuss this and you don't want to speak Klingon,
please don't use the newsgroup.
Answer by private e-mail.

vuDwIj'e' vIDel.  tlhInganvaD quv Hegh.  quvchugh HoH'eghghach vaj Sab
mut. chaq HoH'egh Hoch.  'ach quvmeH Hegh, HoHnISchugh jagh, vaj
cheplaH mut. yIn quv law' Hegh quv puS.  vaj yIn 'e' lunID.
==
Qov - Beginners' Grammarian