tlhIngan-Hol Archive: Mon Jul 13 17:04:31 1998

RE: Klingon Culture

lab [email protected] :

> Ok, I know this is primarily a klingon language site but I am
> also hoping that i can use this as a forum to discuss klingon
> culture.  After all language is a major part of a culture.
> I was thinking and the way klingons live is quite like how
> the samurai of fuedal japan lived.  They had sparse
> furnishings and yearned for honor and combat.  However i did
> find one piece of information that is contradictory in a
> comparison of the two cultures and it is an honorable death.
> The klingons believe that it is dishonorable to die by one's
> own hand.  My question is why is this so? However in the
> Bushido it was considered honorable to die at one's own hands
> (showing courage and integrity) and a disgrace to die at the
> hands of one's enemy (showing weakness).  Could anyone give
> me their personal throughts and opinions on this subject.
> thank you.

naDev tlhIngan Hol wIqel qoj tlhIngan Hol wIlo'. DIvI' Hol Dalo'taHvIS
tlhIngan Hol neH Daqel net chaw'.

batlh Hegh neHchugh tlhIngan, jagh SamnIS 'ej SuvnIS. tlhIngan jeychugh
jaghDaj, batlh Hegh tlhIngan. jaghDaj jeychugh tlhIngan, yIntaH tlhIngan
'ej batlh HeghmeH SuvnISqa'. nap. wo' toy'taHvIS Hegh 'e' tul Hoch
tlhIngan net Sov.

HoH'eghchugh tlhIngan, chay' quv chavlaH? SuvtaHvIS Heghbe'ba'. jaghmo'
Heghbe'ba'.

japangan tIgh vIHaDqu'be', 'ach 'op mu'meylIj vIlajlaHbe'. batlh
HoH'eghlaH japan SuvwI'pu' net Sov, 'ach SuvtaHvIS SuvwI' Heghchugh,
batlhHa' Hegh'a'? vIHarQo'! qechvetlh vIlajlaHbe'.

pagh

Back to archive top level