tlhIngan-Hol Archive: Thu Feb 26 10:35:06 1998

Re: Is it so hard to ghomqa'?

ja' Guido#1:
>As I return for the first time in almost a year, I see some new faces, and
>plenty of old ones, but my first message went totally unnoticed. Do I really
>exist? Is anyone's thoughts at all towards the next qep'a', or is that too
>far away?

toH!  wanI'vam'e' qelba'be' jabbI'IDlIj.  QInlIj vItu'bej jIH, 'ach
vIyajbe'mo' 'ej tlhIngan Hol lo'be'mo' vIbuSHa'.  qep'a' Dangu'be'.
<wej qeplI' 'a ghomqang> juja'law' neH.  meqlIj Dangu'be'.

qep'a' DabuSchugh, ngoDvetlh DamaqnIS.  'ej pIjang DaneHchugh,
yItlhobchu'.  "Who's passing thru Ohio?" jughelQo' neH.

DaH qayajmo' qajanglaH:  qep'a' vIghoSmeH "Ohio"-Daq jIlengnIS jIH.
ghaytan chotlhejqangbe', qorDu'wIj vIqenglI'mo' je.  "Wednesday"
DungluQ tagh qep'a' qar'a'?  'eqqu' lengchoHghachmaj.  "Tuesday" pov
juHmajvo' matlheD.  ramvetlh DujDaq Qongbej raQpo'pu'.  chaq
"Wednesday" jajlo' loQ "Pennsylvania"-Daq mayev.

nI'qu'bej vagh jar jay'!  jIloSqanglI'.  DuqemmeH nuv yInejtaH.
'ach Sapchugh pagh 'ej DaHIjlu' 'e' DapoQchugh, HIrI'qa'.

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level