tlhIngan-Hol Archive: Thu Feb 26 06:23:52 1998

Re: Is it so hard to ghomqa'?

According to Guido:

> As I return for the first time in almost a year, I see some new faces, and
> plenty of old ones, but my first message went totally unnoticed. Do I really
> exist? Is anyone's thoughts at all towards the next qep'a', or is that too
> far away?

qabuSHa' 'e' vIHechbe'bej. jupwI', bIcheghlaw'mo' jIQuchqu'.

'ach qep'a' ghoSmeH vay' Datlhej DaneH 'ej HeDaj 'oHbe' HewIj.
qaqenglaHbe'. wa' pa' wIlo' DaneH'a'? wej jIwuq. 'eqqu'.

qatIchbe'taHvIS, Holtej vIqaq. cha'logh wa' pa' wIlo' 'ej
manuQchuqbe'qu' vaj jeSchugh Holtej, vItlhej vIneH. Sum je
juHmaj. vIghoSDI' vIqenglaH.

>   --Guido#1
>       [email protected]
>
> "Winter '98: I grow to hate El Nino."