tlhIngan-Hol Archive: Fri Feb 06 15:41:28 1998

KLBC: veqlargh paq

qavan.

I have recently been working on something I call veqlargh paq or the
Book of Fek'lhr. It is for a small web based fan club. I wrote the
english and Klingon at the same time, and I think I have got the
meanings correct. So far I have done Chapter I, parts 3-6:

wej
 qo' SovtaHghach vIqaDmeH jIQam 'ej qeyleS chatmey quvchetmey je vIyu'.

loS
 che'taHghachlIj meqmey vItlhob 'ej quvlIj meq nuq vItlhob

vagh
 voDleHlI'vaD vItovbe' 'ej "Qo'" chojatlh jagh jubbe' SoH

jav
 toDwI' QeH 'Iw pujDaq nItlhwIj vIlan 'ej QuchDaj HabDaq vIgItlh. voDleH
ngeb 'ej toy'wI''a'pu' che'wI' 'e' vIghItlh.

Translation

3
 I stand in order to challange the knowledge of the world.

4
 I request the reasons of your rules and I ask what is the meaning of
your honor?

5
 I do not kneel for your emperor and if you say "Don't", you will be my
mortal enemy.

6
 I place my finger in the weak blood of your false saviour and I write
on his smooth forehead. I write, "Evil emperor and Ruler of the
slaves!"

This is a work in progress, and I have tried to use some new grammer
from HolQeDs that I have been reading.

Qapla' jupwI'pu'
|'elren maqa'vIan yo'HoD, IKV q'rataq, KWS |   KLI member   |
|    K'elren, KPV Hov nIHwI', KAG       |    UIN 22661781   |
|      http://www.cryogen.com/elren | [email protected]     |
|       'ej Sarq Hurgh lIgh lIghwI' Hurgh 'e' vIlegh        |
|   'ej Hegh 'oH lIghwI' pong'e' 'ej rop 'oH Sarq pong'e'   |