tlhIngan-Hol Archive: Thu Feb 05 11:14:31 1998

leng SajwIj

wa'Hu', leng be'nalwI' 'ej tlhej Sajmaj. SajQel luSuch. Do' pIvqa' Sajmaj.
SajSuy luSuch. qachDajDaq 'el Sajmey 'e' chaw' SajSuy. mIS Sajmaj 'ach
Seyqu'. Qa'Hommey chalDepmey bIQDepmey lungmey je legh. tugh, megh poQ
be'nalwI'. Qe'Daq lujaH 'ej megh je' be'nalwI'. *Sonics Drive-In* lujaH.
SajmajvaD *french fries* nob be'nalwI'. *french fries* parHa'qu' Sajmaj.
Quchqu' Sajmaj. juHDaq lujaH 'ej Dum Sajmaj. najDI' ghaH, Daqmey Suchbogh
leghqa' 'e' vISovbej.

SKI: My wife took my pet for a ride yesterday. They went to the vet, the
pet store, and Sonics for lunch. They saw many animals. My pet was
confused, but excited. My wife shared a bag of fries with our pet. They
went home and our pet took a nap. I'm sure that she dreamed of the places
she visited.

pabpo'vaD:
I would like to know if I got the -bogh phrase correct. I have been trying
to follow the discussion, but it is very long and difficult to follow.

SI'IluD
wa'Hu' jIboghbe'

Back to archive top level