tlhIngan-Hol Archive: Mon Apr 27 23:13:16 1998

More Isreali celebration

veng Dab tIqwIj 'ach Hatlh Dev nIv vIDab jIH.
Soj vISoptaHvIS chay' jIHvaD 'ey?  chay' jIHvaD wIbHa'?
*Edom* mIr bIngDaq QottaHvIS *Tsion* 'ej *Arab* mIrmeyDaq jIQottaHvIS, (1)
chay' HoSchemHeyvamvo' jImejlaH 'ej chay' 'IpmeywIj vIchavlaH?
*Spain*Daq QaQbogh Dochmey law' tu'lu'
'ach jIHvaD Hoch Dochmeyvetlh vIwoDbogh Qu' ngeD law' Hoch ngeD puS,
lulIgh rurbogh yoS lamHom leghtaHvIS mInDu'wIj, tev nIv 'oH wanI'vam'e'.

mung:

libi vemizrach veanochi besof ma'arav
eikh et'amah asher-okhal veeikh ye'erav
eikha ashalem nedarai veesarai be'od
tsion bemevel edom vaani bekhevel arav
yekal be'eynai khol-tuv sefarad khemo
yakar be'eynai reoth devir neherav

Please honor me and the opportunity we all have to learn.  Analyze, criticize,
and otherwise comment.

peHruS

Back to archive top level