tlhIngan-Hol Archive: Wed Apr 22 17:36:37 1998

RE: How do you...

From: Guillaume Couture-Lévesque [mailto:[email protected]]

>   Hi,
>        I'm Klag and I'm really new. I need to know how to saw Reaper
in
>Klingon, or at least the klingon version of the reaper. I would also
>like to insult my friends in klingon. Something around the lines of
>"You're a freak!!!" if possible. Any help would be greatly appreciated.
>This is for the guy named pagh. The I.K.C. Pagh is a ship, not a
person!

;-)Klag

toH! pongwIjmo' vInoyqa'law'. meq law'mo' pongwIj vIwIv. pongwIj
jatlhlu'DI' QIch vIparHa'. Dujvetlh pong 'oH wa' meq'e' je, 'ach Duj
jIHbe'bej. pIj mISmoH pongwIj net Sov. pong chu' vIwIvchugh Dublaw'
ghu', 'ach pongwIj jIH je wIrarchoHlu'chu'pu'. vIchoHQo'.

*I.K.C.* vIghovbe'. SoH 'Iv? qatlh tlhIngan Hol Dalo'be'? chaq
romuluSngan ghoqwI' SoH. nuH bey'wIjvo' meqleHwIj vIjotlh...

SKI: pagh rants a bit about his name. He then gets paranoid...

pagh

Back to archive top level