tlhIngan-Hol Archive: Fri Apr 17 13:43:04 1998

RE: qaD chu'

juqaDmo' qanaD. vaghmaH Hut vIqaw jIH, 'ej wej mu' vIqawlaH 'ach
vImughlaHbe'.

mu'tay' vIghojmeH pov mu' QujlIj lururbogh mu' Quj'e'. pIj DujHomwIj
vIchIjtaHvIS mu' QujHom vI'ogh 'ej jIqeq. DaHjaj po jIjatlh: <bach,
chach, -ghach, mach, qach, nach, ...>

Cool challenge. I got 59, and for 3 of the 4 remaining, I could identify
the word, but could not remember the meaning.

pagh