tlhIngan-Hol Archive: Sat Oct 26 10:20:06 1996

RE: SuStel -- RE: tlhIngan Hol in (fwd)

jatlh Qorbeq:

<<< SuStel, chaq Dochvam DalaDbe' ... >>>

bIlugh.  vIlaDbe'.

<<<
> p.s. Is my Klingon any better these days ? I think I'm getting the hang of
> it, even if I still need the trusty TKD by my side ... I don't know if you
> aren't correcting mistakes because of what the BG said or because there are
> none (which is not believable ...)

Dubbej tlhIngan Hol laHlIj.  Qaghchaj vIlughmoHbe' luneHlaw' latlh.  qalughmoH
DaneH'a'?  vIruch DaneHchugh.

<<< tlhIngan Hol vIjatlhtaHvIS, Qapla'wIj wuv tlhIngan tIqwIj HoS. jIDo'chugh,
reH mu'meywIj Dayaj (... "these days" ... umm how would I say that then ?
Would just saying "today" suffice ?) >>>

vaj bIDo'.  reH qayaj.  loQ bIQagh neH.

chaq "these days" mughlu'meH, <DaH> lo'lu' neH.  <DaH mu'meywIj DayajtaH.>

SuStel
Stardate 96820.5

Back to archive top level