tlhIngan-Hol Archive: Tue Aug 06 05:39:52 1996

qep'a' highlights

 > From: ur-valhalla!aol.com!DTrimboli
 > Subject: qep'a' highlights
 > Date: Fri, 2 Aug 1996 16:14:15 -0700
 > qaSDI' 96-08-02 09:10:57 EDT, jatlh Qob:

 >  I think perhaps we need more songs in Hol.  One of the oldest methods of
 >  teaching is to turn the lesson into music - heck, just consider the
number

 >  of "Schoolhouse Rock" songs that popped up during our Encore game at
 >  the qep'a'!

 > mutlhegh tlhaQ:

{mutlhegh} vIyajbe'.  {mu'tlhegh} DaghItlh 'e' DaHech, qar'a'?

 > *Schoolhouse Rock* bom bobompa' jImej.  'ach bIH vISovbej.  nuq bIH
 > mu''e' bolo'nISbogh?

"I departed before you-all sang the song of "Schoolhouse Rock."  But I
certainly know them.  What are the words which you-all need to use?"

I'm not sure what you're asking.  Also, I'm not certain that you have all the
correct verb prefixes (or maybe you need a plural noun suffix or two - after
all, {bo-} is both "you/it" and "you/them").

 > jIQochbe'chu'.  tlhIngan bommey DIqonnIS.  'ach chay' QoQ wIlablaH?
 > jabbI'IDghomvamDaq wIlablaHbe'.  chaq QoQ qonlu' 'ej tlhIngan Hol
 > yejHaD *FTP* DaqDaq lanlu'.  chay' *Postscript* lo'lu'?

jISovbe'.  gharghmey ngaSwI' QorghlaH ~mark 'e' vIchaw'.  <g>

 >  We *remember* those songs.  The sections of {taHjaj wo'} I have memorized

 >  now have greatly helped me with my understanding of some simple
 >  grammatical points, as well as increased my vocabulary (the song is
 >  just too darn clever when you understand it!)

 > yIqaw: Qaghmey puS tu'lu'.  'ach ghItlhtaHvIS Qanqor, Qagh 'e'
 > Sovbe'law'. pIch ghajbe' Qanqor 'ej rambej Qagh.

IIRC there was one intentional error; the {-ghachmey} don't really count.

|                         la' Qob sutai-qutvaj                          |
|                    tlhIngan wo' Duj quttaj ra'wI'                     |
| Qojbogh tlhIngan ghom, maS Hurgh yo', *Northern* jogh, jogh boQDu''a' |
|                  === tlhIngan Hol yejHaD ghojwI' ===                  |
|Fido: Bill Willmerdinger, 1:2613/477.1701  E-mail: [email protected] |

... How many times have I told you: NOT IN THE CASTLE!!!!!!!!!

Back to archive top level