tlhIngan-Hol Archive: Fri Aug 02 16:10:45 1996

Re: qep'a' highlights

qaSDI' 96-08-02 09:10:57 EDT, jatlh Qob:

> Saturday night, when Krankor took us step-by-step through the lyrics
>  and we made {taHjaj wo'} come alive, I thought was wonderful...
>  and I'm sure Krankor would agree.

I took a picture of Krankor just after we sang the anthem, because he was
absolutely thrilled!

>  I purchased one of Krankor's tapes, and my goal is to be able to sing the
>  {tlhegh wejDIch} from memory by next qep'a'!

SochHu' bomvam vIghojchu'ta'.  cha'Hu' MUSHDaq Qanqor vIghom 'ej vIja'
"bomlIj vIghojchu'ta'!".  bel ghaH.  mutlhob "bIbomrup'a'?"  vIjang "nom
nItlhDu'wIj vIvIHmoHlaHchugh!" 'ej Hagh Qanqor.

>  I think perhaps we need more songs in Hol.  One of the oldest methods of
>  teaching is to turn the lesson into music - heck, just consider the number

>  of "Schoolhouse Rock" songs that popped up during our Encore game at
>  the qep'a'!

mutlhegh tlhaQ:
*Schoolhouse Rock* bom bobompa' jImej.  'ach bIH vISovbej.  nuq bIH mu''e'
bolo'nISbogh?

jIQochbe'chu'.  tlhIngan bommey DIqonnIS.  'ach chay' QoQ wIlablaH?
 jabbI'IDghomvamDaq wIlablaHbe'.  chaq QoQ qonlu' 'ej tlhIngan Hol yejHaD
*FTP* DaqDaq lanlu'.  chay' *Postscript* lo'lu'?

>  We *remember* those songs.  The sections of {taHjaj wo'} I have memorized
>  now have greatly helped me with my understanding of some simple
>  grammatical points, as well as increased my vocabulary (the song is
>  just too darn clever when you understand it!)

yIqaw: Qaghmey puS tu'lu'.  'ach ghItlhtaHvIS Qanqor, Qagh 'e' Sovbe'law'.
 pIch ghajbe' Qanqor 'ej rambej Qagh.

SuStel
Stardate 96588.4

Back to archive top level