tlhIngan-Hol Archive: Fri Aug 02 05:04:40 1996

Skybox season five klingon cards

> From: ur-valhalla!netusa1.net!caanders (Alan Anderson)
> Subject: Skybox season five klingon cards
> Date: Wed, 31 Jul 1996 12:23:12 -0700

> Bill Wilmerdinger writes:
 >S27 Qo'noS
 >tlhIngan wo' yuQmey chovlu'chugh Qo'noS potlh law' Hoch potlh puS.
 >roD 'oHvaD juHqo' neH.  pa' 'oHtaH vaS'a''e'.  tlhIngan qum waw' 'oH.
 >yoq yIn yuQ 'oH Qo'noS'e'.  yInSIp voQSIp je ngaS muDDaj.

> I thought there was a verb in that second sentence when I looked at
> this at the qep'a'... {pong}?  I didn't look closely, but I remember
> thinking that it was something that would help settle a long-debated
> issue.  I was distracted by the {roD}, though.

Hagh qoHpu' neH HeghtaHvIS SuvwI'pu'!

There is indeed a missing word there!  The sentence in question should read
{roD 'oHvaD juHqo' ponglu' neH.}

vItuQtaHvIS yopwaHwIj luyotjaj wa'SaD targhmey ghIlab ghewmey!

Anyone saving these for analysis, please note!

I looked over the rest of the text and didn't find any other errors.

|                         la' Qob sutai-qutvaj                          |
|                    tlhIngan wo' Duj quttaj ra'wI'                     |
| Qojbogh tlhIngan ghom, maS Hurgh yo', *Northern* jogh, jogh boQDu''a' |
|                  === tlhIngan Hol yejHaD ghojwI' ===                  |
|Fido: Bill Willmerdinger, 1:2613/477.1701  E-mail: [email protected] |

... Fido's been bringing me messages.  Good boy.

Back to archive top level