tlhIngan-Hol Archive: Thu Jun 22 07:30:13 1995

A short story

The idea for this came to me at work today (yes, I was that bored).  I tried
to write this without using any suffixes to maintain the rhyme <g> but I had
to use one.  Let me know what you think; I *believe* that I got them all.

Hatlh ghatlh Qu'vatlh.  Qatlh Satlh.  'ach, matlh wa' vatlh latlh 'ej batlh
jatlh.  watlh patlhchaj.  qatlh ratlh Qovpatlh?

|     la'Hom Qob vestai-qutvaj    | Northern Quadrant, Dark Moon Fleet |
| Second & Communications Officer |       Klingon Assault Group        |
|      I.K.V. Crystal Dagger      |                                    |
|          Rochester NY           |     "qoH vuvQo' SuS" - qeylIS      |
|           Fidonet: Bill Willmerdinger @ 1:2613/477.1701              |
|    Internet: [email protected]      |