tlhIngan-Hol Archive: Tue Feb 14 08:32:29 1995

petaQneS ;-)

charghwI' responded:
>According to Steve Weaver:
>>..
>> If someone has some referances for me I would appreciate a response (in
>> tera'ngnan Hol, of course as tlhIngan Hol vIjatlhlaHbe')
>
>tlhIngan Hol DajatlhlaHbe'chugh vaj qatlh naDev SoHtaH?

Someone correct my grammer on my reply (although I hope I got it right THIS
time ... GOD, this is FUN):

               petaQnes *charghwI'*
                  chovaqbe'qu'
tlhIngan Hol vIghojqu'qang 'ach *ROME*'e' 'oH chenbe' wa'jaj
       ghIchwIj DabochmoHchugh ghIchlIj qanob          (PK phrase)

yaj'a'

}};-}

      vay' yIHub Hoch 'ej Hoch tIHub vay'
                                          - DumaS
vIta'pu'be' !!!   tlhIngan ghaH *Bart Simpson*'e'
Steve Weaver       [email protected]

Back to archive top level