tlhIngan-Hol Archive: Wed Apr 12 05:30:55 1995

Re: muHIvqa' veqlargh

me:       > latlhmeyvaD De' toy' De'wI' wa'dIch.

yoDtargh: > I don't think {toy'} is the word you want.  Perhaps something like
          > {ghaq} would be a better choice.

I considered the matter at some length before I decided that {toy'} was what I
wanted to use.  It's a specially configured computer, with the specific job of
being a server of information for other computers.  I believe {toy'} comes very
close to conveying the concept of being a "server" as applied to computers.

me:       > rut qaStaHvIS jar Suv ropchoH law' toy'wI'vam.

yoDtargh: > nuqjatlh?  mu'tlheghvam vIyajbe'.

jItlhIjnIS.  jIghItlhHa'qu'ba'.
<<puS>> vIHechvIS <<Suv>> vIghItlh 'ej bong <<ropchoH>> <<law'>> je vIchev.
mu'tleghqoqwIj yIqImHa' 'ej mu'tlegh'e' vItI'bogh yIlaD:

rut qaStaHvIS jar puS ropchoHlaw' toy'wI'vam.

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level