tlhIngan-Hol Archive: Tue Dec 06 17:47:36 2011

Re: [Tlhingan-hol] tlhIngan Monopoly vISuq rIntaH!

Rohan Fenwick - QeS 'utlh ([email protected])

jIjatlhpu':
> Qatlh mu'tlheghvam vIpojmeH Qu'. tagha' jItlhoj: bIjatlh DaneH "she gave me
> all her troops in order to pay the rent".

mujang SuStel, jatlh:
> "She gave me all her troops in order to pay the rent" bIjatlh DaneH
>
> pagh
>
> bIjatlh "She gave me all her troops in order to pay the rent" DaneH
>
> bIjatlh DaneH. :)

DopDaq qul yIchenmoH QobDI' ghu'! bIlughchu'. wej wIvmey lutu'lu'chugh, reH
mujbogh wa' vIwIvlaw'. :P

QeS 'utlh

SKI: Muphry's Law strikes again!