tlhIngan-Hol Archive: Tue Dec 06 06:07:49 2011

Re: [Tlhingan-hol] tlhIngan Monopoly vISuq rIntaH!

Rohan Fenwick - QeS 'utlh ([email protected])

ghItlhpu' De'vID, jatlh:
> Hoch QaSDaj munob qav'ap DIlmeH.

Qatlh mu'tlheghvam vIpojmeH Qu'. tagha' jItlhoj: bIjatlh DaneH "she gave me
all her troops in order to pay the rent". {Hoch QaSDaj munob} nungnIS {qav'ap
DIlmeH}.

bIQapta'mo' jIbelchu'! 'ach Qapta'mo' verenganpu' jIbelbe'. {{:P

jang SuStel, jatlh:
> Monopoly mu' chu' DIQIj net chaw''a'?

qaStaHvIS wejmaH jaj maloSlI' net wuqbe''a' je? vey vIDIlta'bogh vIloSlI'qu'
jIH. wej qaSpu'qu' wejmaH jaj 'e' vIbej.

Er, did we not already agree on thirty days for it as well? I'm still waiting
on my set and I'm sure it hasn't yet been thirty days since it began to ship
in the US.

QeS 'utlh