tlhIngan-Hol Archive: Fri May 19 07:13:23 2006

Re: DIvI' Hol mughmeH: any more

QeS 'utlh ([email protected])

ghItlhpu' Quvar, ja':
>"Any more questions?"  ;-)

Qu'vatlh! lo'vetlh vIlIjqu'pu'. DopDaq qul yIchenmoH QobDI' ghu'.

ghItlhpu' lay'tel SIvten, ja':
>This adverbial use (spelled "anymore")

ghIlab ghew DabuS. cha' lajtaH Merriam-Webster mu'ghom, 'ej Concise Oxford
mu'ghomwIj'e', boq mu' "anymore" ngaSbe'qu'.

>means "currently, nowadays, now" in negative sentences. As two words
>"any more" (as in "I don't want any more trouble from you") can be treated
>simply as "more" (which is also problematic at best).

"more" mughlu'meH, yap {latlh}: "I don't want any more trouble from you"
'oSlaHchu' <latlh Daqay'moH vIneHbe'>.

QeS 'utlh
tlhIngan Hol yejHaD pabpo' / Grammarian of the Klingon Language Institute

not nItoj Hemey ngo' juppu' ngo' je
     - Ubykh Hol vIttlhegh

Play Music Trivia for your chance to win 2 VIP tickets to the 2006 Splendour
in the Grass festival at Byron Bay. Go now!
http://ninemsn.com.au/share/redir/adTrack.asp?mode=click&clientID=690&referral=hotmailtagline&URL=http://competitions.ninemsn.com.au/treasurehunt/hunt15.asp

Back to archive top level