tlhIngan-Hol Archive: Wed Jun 01 18:12:57 2005

Re: More on Ray Charles

bob mcfaddin ([email protected])

bob mcfaddin <[email protected]> wrote:
So let me see...incorporating all the comments to date, and a few changes of my own, we have :

jIHvaD ghoplIj Danob
ghIq jIHvaD bIjatlh.
tlhoS jIjanglaHbe' je'

nomqu' vIHmo' tIqwIj
choSovbej 'e' DaHar 'e' luyajbejqu' Hoch
'ach choSovHa?
ghobe?, Hoch ram SoHmo? jInaj ?e? DaSovbe?
qevpoblIj vIchop 'ej qa'uchqu' 'e' vIneH 'e' DaSovbe'

SoHvaD juplI' neH jIH.
ret ghaH neH jIHtaH DaSovHa?mo'

>For I never knew the art of making love, (half of skill lies in knowing
>what you can do..the other half lies in knowing what you cannot. I'm not
>ready to try this one yet.)

chaq DanIDrupbe'... 'ach yInID! {{:) maQagh, matlhoj, 'ej maghoj.

wa'DIch DanID.

SoHvaD parmaqwIjmo? ?oy? tIqwIj
jIyoHHa'mo' ?ej jIjaqHa'mo' narghpu' 'ebwIj 'e' vIchawpu'
'ebvetlhDaq jIHvaD parmaq Daghajjaj ....(my attempt at a "drastic recast")

If we're all on the same page now, I'm gonna try the last stanza...

jajvam lururbogh jajmey'e' lutu'lu' muja'ta' SoSoywI'

juDmoS

Discover Yahoo!