tlhIngan-Hol Archive: Mon Jan 10 10:24:06 2005

KLBC An attempt

JuDmoS ([email protected])

I know there are quite probably a substantial number of grammar errors in
this... but I found what I believe to be the best way I could to say what I
wanted to say...any suggestions/help would be appreciated..

HIlupmeH Hopqu' jISo'nIS.
puqbe' wIjwI' vIngaHpu' 'ej batlhDaj vItIchqu' (ha-ha).
ghaHvo' Deb vatlh qelI'qampu' chuq vItu'lu'.
jISopnISbe' ej jItlhutlhnISbe' 'ej poH vIghajbe' tugh.
jIQuptaHvIS muHoH SuvtaH, HoHtaH, HIq, be'pu' je'
jIqettaH. jISo'taH. jIlujtaH. jISaQtaH.
jItoDlaHbogh ratlh yInwIj neH.
HuDDaq jIQampu' 'ej  lalDan vIbuSHa'.
qo' vIghaj 'e' vIHarpu'.