tlhIngan-Hol Archive: Wed Mar 10 11:22:11 2004

Re: unanalyzable words in tkd

A4773492 ([email protected])

qon weQqul
><HochHom tlhIngan Hol  vISovbe'qu'! > jhoot na bolo, bhai! tumne kawnse khof
>hey? koi nahin tumse khana kar sake. LOL and as for this remark: <agar mein
>pagal hum, tum janti ho kiun! LOL> naDev jIjang DaneHqu''a'? ROTFL and <De'
>'e' Dunob 'Iv?> De' 'e' munob pagh! vuDwIj neH. you know more than i do,
>anyhow. ... although that probably isn't saying much. LOL
>anyone can correct my mistakes too. please do it! i need all the help i can
>get. :)

agar yeh chis chahata hum mein, tlhIngan Hol likhtatha, leiken koi baat
nahin. Dochvam'e' Data' DaneHchugh vaj yIruch. toDuj Daghaj'a'? or should I say :
yoHwI' SoH'a'?
Anyone???   tlhIngan Hol 'op  neH vISov  'ej maqeqnIS Hoch maghojmeH qar'a'?

nov wamwI'
03/10/2004 14:17 (Local Time)
HovpoH 701270.8

Back to archive top level