tlhIngan-Hol Archive: Wed Mar 10 10:19:11 2004

Re: unanalyzable words in tkd

Shamammd ([email protected])

ghobe'. pojwI' vIghajbe'. tlhIngan Hol mu'ghom vIlo'. HaHaHa!  BTW bIlughbe'.
HochHom tlhIngan Hol  vISovbe'qu'! De' 'e' Dunob 'Iv? again, BTW agar mein
pagal hum, tum janti ho kiun! LOL
BTW Anyone that wants to jump in and correct my mistakes, please do so.

Savan
qon nov wamwI'

<HochHom tlhIngan Hol  vISovbe'qu'! > jhoot na bolo, bhai! tumne kawnse khof
hey? koi nahin tumse khana kar sake. LOL and as for this remark: <agar mein
pagal hum, tum janti ho kiun! LOL> naDev jIjang DaneHqu''a'? ROTFL and <De'
'e' Dunob 'Iv?> De' 'e' munob pagh! vuDwIj neH. you know more than i do,
anyhow. ... although that probably isn't saying much. LOL
 anyone can correct my mistakes too. please do it! i need all the help i can
get. :)

weQqul
bIjatlhnISchugh, tlhIngan Hol yIjatlh!
If you must speak, speak Klingon!