tlhIngan-Hol Archive: Wed Jun 30 12:53:49 2004

Re: models of excellent language use

>[email protected] writes:
>tlhIngan Hol vIghoj vIneH. SughoHchuq vIlaD vIneHbe'!
>I am trying to say:
>
>I want to learn Klingon. I don't want to read you arguing with each
>other. ;)
>
>From: [email protected]
>
>jIQochbe' but like it or not, it seems to prevail on this list. (arguing)
>Do'Ha'chu'!

tlhIngan Hol Dalo'be'chugh, bIbep chaq net temnIS.  reH bIbep, weQqul, 'ach
pIjHa' bIghaq.

jatlhlu' DabuQlu'DI' vaj yISuv.  reH vIbuQlu'mo' jIpuQ.  jISuvchoH.
tlhIngan Hol Dalo'be'chugh 'ej bIghaqbe'chugh, yIjatlhQo'.

SuStel
Stardate 4497.8

MSN Toolbar provides one-click access to Hotmail from any Web page ? FREE