tlhIngan-Hol Archive: Wed Jun 30 21:00:59 2004

Re: models of excellent language use

WeQqul ([email protected])

In a message dated 6/30/2004 2:55:39 PM Eastern Standard Time,
[email protected] writes:
tlhIngan Hol Dalo'be'chugh, bIbep chaq net temnIS.  reH bIbep, weQqul, 'ach
pIjHa' bIghaq.
jatlhlu' DabuQlu'DI' vaj yISuv.  reH vIbuQlu'mo' jIpuQ.  jISuvchoH.
tlhIngan Hol Dalo'be'chugh 'ej bIghaqbe'chugh, yIjatlhQo'.

qon SuStel

ok. i'm done. Grow up and GET A LIFE! I'm new at this. I bet you didn't know
half as much as I do at 6 months into it. I don't have time for your drama.
You will not deter me. I will use it when and where i need it or choose to. If i
am told otherwise by who ever runs this list, then so be it. i have learned
enough and have enough materials and contacts to go it alone.

reH taHjaj tlhIngan Hol.

weQqul
bIjatlhnISchugh, tlhIngan Hol yIjatlh!
and the day will come in which i will do this!
at my choosing.
HovpoH 701732.2
Stardate 4498.7

Back to archive top level