tlhIngan-Hol Archive: Tue Jun 08 17:29:33 2004

Re: Klingon WOTD: reghuluS (n)

De'vID jonwI' ([email protected])

>ghItlhpu' Voragh:
>>   reH HIvje'lIjDaq 'Iwghargh Datu'jaj!
>>   May you always find a bloodworm in your glass! PK

QeS lagh:
>Is this a toast, or an insult?

vay' Davuv 'e' Da'angchugh, Sutlhutlhpa' mu'tlheghvam Dajach.

QeS lagh:
>(I just realised that I don't think we have a Klingon term for "toast".
>Perhaps {quvmoHmeH SoQ} or {tlhutlhlu'taHvIS jatlhlu'bogh quvmoHmeH SoQ},
>but they're not as good as I'd like.)

<quvmoHmeH SoQ> vIQoyDI', <gha'tlhIq> vIQub.  ghaytan 'oHvaD pong
lughaj tlhInganpu', 'ach wej wISov.

--
De'vID

Add photos to your messages with MSN Premium. Get 2 months FREE*