tlhIngan-Hol Archive: Thu May 22 20:41:34 2003

Re:Learning

*Australia*Daq *Brisbane* Dab'a' tetlhvam jabbI'ID lulaDbogh tlhIngan Hol
jatlhwI'? qaStaHvIS wej DIS, tlhIngan Hol vIghojtaH; 'a not tlhIngan Hol
lujatlhlu'bogh vIQoy. *Conversational Klingon* *Power Klingon* je vIHutlh,
'ej tlhIngan Hol vIQoy vIneH (QIchwIj vIlughmoHmeH).

wa'maH Hut DIS neH vIyIn, 'ej Huch law' vIghajbe'; vaj DaH qep'a'Daq
vIghoSlaHbe', 'ach jInaj. :)

Qapla'.

QeS lagh

(SKI: Are there any Klingon speakers subscribing to the list who live in
Brisbane, Australia?)

ghItlh jIqel:

>My suggestion is to attend a qepHom, or, better yet, the qep'a'!
>Several of us have confessed that when we first attended qep'a' we were
>overwhelmed and uncertain of our place there.  With a little support
>from my friend, I managed to hang in there, and boy, am I glad I did!
>At a gathering like the qep'a', you can hear the language spoken.  And
>no one will fault you for asking them to repeat themselves or to slow
>down.  We are a friendly and understanding lot.  I remember being
>frustrated sometimes when trying to follow conversations of more skilled
>Klingonists at qep'a'.  I had my nose in my TKD the entire time, trying
>to follow along.  Over time I did that less and less, and people
>actually got to see my face!  :-)

ninemsn Extra Storage is now available. Get five times more storage - 10MB
in your Hotmail account. Go to
http://join.msn.com/?page=dept/home&pgmarket=en-au

Back to archive top level