tlhIngan-Hol Archive: Fri May 02 15:01:29 2003

Re: juHwIj chu' vIDabchoH

On Fri, 2 May 2003, David Trimboli wrote:
> jatlh Paul:
> > > DaH juHwIj chu' vIDab.  wa'Hu' juHwIj chu'Daq DochwIj Hoch HIjta'
> > > HIjwI'pu'.  wej ngaSwI'vo' DochwIj vIlel.  jIDoy'taHmo' ngaj QInvam.
>
> tagha'!  qaStaHvIS jaj law' wanI'vam DaloStaH.

wa' jar poQ /escrow/.  ghIq wa' Hogh loS jaj je Dab wa'DIch ghajwI'.
rav'eq tI'meH latlh Hogh poQ tI'wI'pu'.  ghIq nguvchoHmeH juH HochHom,
cha' Hogh wIpoQ jupwI' jIH je...

"Escrow took a month.  Then the first owners resided there for a week and
four days.  The repair guys required a week to repair the ceilings.  Then
in order for most of the home to be painted, my friend and I required two
weeks."

...Paul

 **        Have a question that reality just can't answer?        **
                    "Failure is not an option."

Back to archive top level