tlhIngan-Hol Archive: Wed Jun 25 16:26:32 2003

Re: taH pagh taHbe'

chaq bImej DaneH 'e' Sov pInlI'.
chaq bImej neHbe' pInlI'
vaj Huch law' Dunob
'oH 'IqlaHbe'!

Se'noj

Perhaps your boss knows that you want to leave
Perhaps your boss doesn't want you to leave
So he gives you more money
It cannot be too much!

Se'noj