tlhIngan-Hol Archive: Wed Jun 25 14:39:00 2003

taH pagh taHbe'

pInwI'mo' jIwuqlaHbe'chu'
malja'wIj vIchenchoHmoH vIneH
'ach DaH munobbogh Huch ghurchoH
DaH jIwuqnIS
DaH malja'wIj vIchenchoHmoH'a' pagh latlh DIS malja'Daj vIvum'a'
vIchenchoHmoHDI' QaH latlh Huch
'ach chaq reH qaSlaHtaH 'ej chaq not malja'wIj vIchenchoHmoH
jIH lo'laH law' munobbogh Huch lo'laH puS 'e' vISov
jIHmo' Huch natlhHa' 'e' chaw'be'
chaq jIHvaD Huch'e' bajbogh malja'wIj lo'laH law' Huch'e' munobbogh pIn
lo'laH puS
tugh malja'wIj vIchennISchoHmoH

(vISov.  vISov.  Qatlhqu' yInwIj, qar'a'?)
janSIy

Because of my boss, I have a difficult decision.  I would like to start
my own business.  But now he has given me a raise.  Now I have to make a
decision.  Do I start my business now or do I work for him another year?
Money would be helpful when starting my business.  But this might always
happen and I might never start my business.  I know that I am more
valuable to him than the money he pays me.  He would not allow himself
to mis-spend money on me.  Maybe the money from my business would be
worth more to me than the money that my boss gives me.  I must start my
business soon.

(I know.  I know.  My life is SO hard, isn't it?)
Jeremy

Back to archive top level