tlhIngan-Hol Archive: Fri Sep 06 01:53:52 2002

Re: re: grammAr check

Am 04.09.2002 22:20:19, schrieb god of pineapple <[email protected]>:

>I, Nephi, having been born of goodly parents, therefore I was taught somewhat in all the learning of my
father; and having seen many afflictions in the course of my days, nevertheless, having been highly favored
of the Lord in all my days; yea, having had a great knowledge of the goodness and the mysteries of God,
therefore I make a record of my proceedings in my days.

>jIH, nevI’ , bogh QaQ vav je’ SoS, ghIq mughojmoHta’ loQ Sovna’Daj; ‘ej leghta’ law’ Sengmey Ser jIjajmey,
‘ab, maS’a’ghach joH jIjajmey; ghaj Sov’a’ QaQ je’ peghmey Qun, ghIq jIchenmaH ta jIghu’mey jIjajmey.

nuqjatlh?
DI'vI' Hol mu'tlhegh vIyajbe'chugh, vaj chay' tlhIngan Hol yajluH...eeer... yajlaH vay'?
qeqlu'meH mu'tlheghmey ngeD mughnISlu'.

Quvar.

Back to archive top level