tlhIngan-Hol Archive: Sat Jan 05 01:01:07 2002

Re: KLBC: adverbials and {'e'}

> >tlhIngan Hol ghojqang puqloDwI' qen 'e' wuq ghaH.

Sean:
> Something I've been wondering about is how to know whether an adverbial
> refers to the {'e'} sentence or the main sentence.
> Does anyone have a source showing that adverbials (or indeed anything
> else) between {'e'} and the sentence it represents are kosher?

The grammar addenda webpage lists this as `accepted usage', HQ v1n2p11

'e' lajlu' jatlh 'ej qon Hol chutHom chelnISlu'bogh chupchuqwI' De' 'ej HQ
v1n2p11 chup.

(*webpage* jatlhmeH mu''e' QaQ'a' mu'vam? QaQbe'chugh mu' QaQ yIngu'.)

Jiri
--
Jiri Baum <[email protected]>           http://www.csse.monash.edu.au/~jirib
  MAT LinuxPLC project --- http://mat.sf.net --- Machine Automation Tools