tlhIngan-Hol Archive: Tue Dec 03 11:50:45 2002

Re: qepHom cha'DIch (KLBC probably needed)

'oH vItIvqu' je. tlhIngan Hol lujatlhlaHbejbogh ghotpu' vIghom, Hamlet
paghmo' tIn mIS mu'ghom chu' je vIje', may' bommey bombogh SuvwI'pu' vIQoy,
*tlhInSa'* vIQuj... Dun! DuHchugh latlh qepHom vIjeS!

I really enjoyed it too. I met people who can actually speak Klingon,
bought Hamlet, Much Ado About Nothing and a new dictionary, heard warriors
sing battle songs, played Klin Zha... it was great! If it's possible I will
definitely attend another qepHom!

DOOM_er / Dum'er

Back to archive top level