tlhIngan-Hol Archive: Wed Aug 14 14:17:26 2002

Re: multiple N-ns5 in the "header area"

> "header area"Daq mojaq Segh vagh qengtaHbogh DIpmey law''e' lulo'la'?
>
> mublaw' cha' DIpmeyvam:
>
>    naDevvo' vaS'a'Daq majaHlaH'a'?
>    [Can we get to the Great Hall from here? PK]
>
>    juHqo' Qo'noSvo' loghDaq lengtaHvIS tlhInganpu'
>    [During the (aggresive) expansion of the Klingon people
>    from their homeworld of Kronos into space... SP1]
>
> mub'a' je mu'tlheghvam?
>
> wa'Hu' Qe'Daq yajHa'ghachmo' tlhoS yaSvaD nay' muj nob jabwI'.
> [Yesterday in the restaurant, due to misunderstanding, the waiter almost
> gave the officer the wrong dish.]
>
> [Is there a limit on how many nouns with type 5 suffixes can occur in
> the "header area"?]

Yours is allowed.

We also have:

T.N.G. EPISODES SERIES (2nd SEASON): CARD S9
(Published in HolQeD 4.3:4)

qaSDI' nenghep   Age of Ascension

qaSDI' nenghep, qa' patlh chu' chav tlhIngan SuvwI'.  poSDaq nIHDaq je
QamtaHvIS SuvwI'pu', chaH jojDaq yItnIS lopwI'.  luchovmeH 'oy'naQmey lo'.

The Age of Ascension marks a new level of spiritual attainment by a Klingon
warrior. The initiate must pass through a gauntlet of warriors who test him
with painstiks.

 - - -

tlhIngan juHqo'Daq tlhIng yoSDaq 'oH toQDuj chenmoHlu'meH Daq wa'DIch'e'
1st Construction Site: The Kling District, Klingon Home World

 - - -

laS veghaS HIltonDaq "Hov leng: yIjeSchu'" qaSchoHmo', bIlopqu'meH HIlton
yIghoS.

 *  loghDaq lupDujHom qoDDaq bIlengtaHvIS, nIbuQbogh novpu' DaSuv.

<<<

We also have the one that uses 'ev, tIng and chan.
(I don't have that phrase with me right now.)

As far as we know, there isn't a limit.  As long as it makes sense and doesn't
get too confusing.

DloraH, BG

Back to archive top level