tlhIngan-Hol Archive: Sun Oct 07 20:09:52 2001

Strange Coincidence

DloraH:
>urdu 'Iv?
>waw' Hol? yIQIj.
*Pakistan* Hol 'oH *urdu*Hol.  .
waw' 'oS *urdu*.   rap DIvI' Hol mu' *horde*.
waw'meyDaq HachmoH Holvam.
*Sanscrit*, *Arab* Hol, *Persia* Hol, *Turk* Hol je 'oH Daghtuj.
*Hindi* rur.  pIqaD *Arab* lo'.

Excuse me while I speak to Qor'etlh in English:
I was asking why you don't observe the rules of the mailing list:
in Klingon or about Klingon.  Yes, my Klingon is pretty ropy,
and when I want to trouble the BG, I use KLBC.
When I just want to communicate about a non-Klingon
subject (like the Urdu for "Portuguese"),
I don't.  I use Klingon, as best I may.  jIpab 'e' vInID.

wa' ben jabbI'IDghomvaD vIqon 'e' vItagh.  tlhIngan Hol yej'an vImuv je.
DIS cha'SaDwa' tetlhDaq pongwIj laDlu'.
DalaDchugh, tlhoy jIHvaD Daghoj.  *e.g.* HuH ngaSwI'wIj vIqel.
'ach (choghelmo') *Cymru*Daq jIyIn.

naQSej (Sian Jones)

Back to archive top level