tlhIngan-Hol Archive: Wed Oct 03 09:33:17 2001

reH taH leng 'ej taHtaH

    reH taH leng 'ej taHtaH            (The road goes ever on and on)
    lojmItvetlhvo' taghpa'             (Down from the door where it began)
    DaH HopchoHpu' lengvam             (Now far ahead the road has gone)
    'ej vIghoSlaHchugh vIghoSnIS       (And I must follow it, if I can)
    qam Doy'mo' vIthla'taH             (Pursuing it with weary[1] feet)
    He tIn muvbe'taHvIS                (Until it meets some larger way)
    pa'Daq qIH leng puS Qu' puS je     (Where many paths and errands meet)
    ghIq nuqDaq juH? jIjanglaHbe'      (And whither then? I cannot say)

[1] is there a word for `eager'? Or would I have to use the suffix -qang?

Jiri
--
Jiri Baum <[email protected]>
http://www.csse.monash.edu.au/~jirib