tlhIngan-Hol Archive: Wed Nov 28 16:22:44 2001

yem

> "yem" ghaj tlhInganpu' 'e' vISovbe'. chay' yem tlhIngan?
> I always thought sin was a religious thing,
> and Klingons don't really have a religion.

mu' "lalDan" ghaj tlhIngan Hol.
Qunpu' HoHta' tlhInganpu', ja'ta' worIv, lalDan ghajbe' 'e' jatlhbe'

> To me, sins are things created by the church in order to bring in
> money

bIlughbe';  joH'a' paqDaq mu'meyvam vIlaD:

     QaQlaHchugh 'ach QaQbe' vaj yemlu'ta'

(To him therefore who knows to do good, and doesn't do it,
 to him it is sin. James 4:17 )

> If a Klingon does something dishonourable, is that a Klingon sin?
.....Sounds to me like James was talking about

* Joel Anderson * [email protected]*
* wej jIH mutlhobtaH,  vIjangta'    *
* qaStaHvIS mujatlhtaH, vIQoyta'    *
*  http://JustPray.MrKlingon.org    *

Sign up for FREE email from MrKlingon.org at http://www.MrKlingon.org
    qatlh tlhIngan Hol Dajatlhbe'? * Why NOT say it in Klingon?

Back to archive top level