tlhIngan-Hol Archive: Fri Nov 23 06:09:24 2001

Re: Klingon WOTD: tlhIngan yejquv (n)

Savan, tlhIngan Hol jatlhwI'pu'!

jalth Qov:

>When speaking of a foreign type of assembly in English, we either just use
>that country's word or we qualify one of our words with "a sort of." I am
>not sure of the structure of the Duma in Poland, but speaking of it in
>English I prefer Duma, but might say Poland's legislative assembly.

>tlhIngan Hol vIjatlhchugh, vaj <Duma> <Poland quprIp rurbogh >yej'an'e'>
><Poland yejquv> joq jIjatlh

'Russia's legislative assembly' 'oH <Duma>'e'. 'Poland's
legislative assembly'-vaD <Sejm> lupong Polandnganpu'.
DIvI' Hol mu' <same> rur mu' <Sejm>.
cha' 'ay'mey ghaj SepwIj 'legislative assembly':
chutmey chenmoH 'ej choH <Sejm>,
chutmey chenmoHlu'ta'bogh naD <Senat>.
mu'mey qellu'chugh, <quprIp> 'oSlaw' mu' <Senat>.

'ISqu'