tlhIngan-Hol Archive: Fri Nov 23 11:22:54 2001

Re: Klingon WOTD: tlhIngan yejquv (n)

lab Agnieszka Solska

jalth Qov:
 >> When speaking of a foreign type of assembly in English, we either just use
 >> that country's word or we qualify one of our words with "a sort of." I am
 >> not sure of the structure of the Duma in Poland, but speaking of it in
 >> English I prefer Duma, but might say Poland's legislative assembly.
 >> tlhIngan Hol vIjatlhchugh, vaj <Duma> <Poland quprIp rurbogh
 >> yej'an'e'> ><Poland yejquv> joq jIjatlh

'> Russia's legislative assembly' 'oH <Duma>'e'. 'Poland's legislative
assembly'-
 > vaD <Sejm> lupong Polandnganpu'. DIvI' Hol mu' <same> rur mu' <Sejm>.
cha' > 'ay'mey ghaj SepwIj 'legislative assembly': chutmey chenmoH 'ej choH
 > <Sejm>, chutmey chenmoHlu'ta'bogh naD <Senat>. mu'mey qellu'chugh,
 > <quprIp> 'oSlaw' mu' <Senat>.

tIQmo' Poland, 'ej PolandDaq jeSwI' quv tu'lu'mo' Poland qum
vIwIv.   vIngu'Ha'mo' SuHagh 'e' vItul.  ben 'ar Sejm cherlu'pu'?  vagh
vatlh?

DaH nagh bIngDaq jISo''egh vIneH.  Do', qa'meH vIttlhegh vIlo'laH.

DopDaq qul yIchenmoH QobDI' ghu'.

Back to archive top level