tlhIngan-Hol Archive: Tue May 01 23:27:57 2001

RE: KLBC: Grammer questions

Qov:
> Now try:

vInID 'e' vIwuq.

>  Why are there many sticky things under my bed?

qatlh QongwIjDaq bIngDaq chaH Dochmey'e' Hum law'?

>  How many aliens wear helmets because of asteroids?

ghopDapmeymo' mIv lutuQ nov 'ar?

>  Are there blue cups in the kitchen (galley)?

vutpa'Daq chaH'a' tu'lummey SuD?

>  Can you disassemble my attitude control thrusters and that control panel?

1. lolSeHchawIj, SeHlawvetlh je DaloghlaH'a'?
2. lolSeHchawIj, SeHlawvetlh je tIlogh.

>  Will the children attack each other tomorrow?

wa'leS HIv'egh'a' puqpu'

>  Were your neighbour's targs noisy yesterday?

chuS'a' targhmey jIlwI' wa'Hu'?

>  Does a warrior need to kill someone to get a waiter to come to his table?

raSDaj ghoSmeH jabwI' HoHnIS'a' SuvwI'?

>  When did those old women eat the first meal?

ghorgh Soj wa'DIch luSoppu; be'pu'vetlh qan?

>  I was an officer before the Romulans destroyed the base.

waw' luQaw'pu'pa' romuluSnganpu' yaS jIH

>  I won't be present when the shuttle arrives, because I'm going to Earth in
> the  morning.

jISaHbe' pqwDI' lupDujHom, poDaq tera' vIjaHmo'

-yeygha'

[email protected]

I need a kumquat...

Back to archive top level