tlhIngan-Hol Archive: Tue May 01 23:23:01 2001

Re: MUSH

> > why does it have to be web-based? what's wrong with IRC?
> > I can usually be found at daytime on klingon.kdfs.net in channel
> > #tlhIngan, although I may not always have time to chat.
> >

> not IRC vIlo'pu'.  IRC lo'lu'chugh, chaq mIw vIghojlaH.
>
> peHruS

IRC Daghoj DaneHchugh vay qaghojmoHlaH. napqu'. http://www.mirc.com DaSuch
'ej mIRC DaSuq.
Dajom 'ej Dachu'. vaj irc.kdfs.netDaq bIrar. #tlhIngan Damuv 'ej vaj
tlhIngan Hol Dajatlh. jaj HochDaq pa' jIH 'ej ram 'eqDaq pa' jIH 'ej reH
jIjatlh vIneH. bIQaHnISchugh jabbI'ID chongeH.

qurgh

Back to archive top level