tlhIngan-Hol Archive: Tue May 01 22:10:16 2001

Re: Learning vocabulary

In a message dated 4/26/2001 12:02:21 AM Mountain Daylight Time,
[email protected] writes:

> >That not all too many words refer to the daily life we have makes it
> >harder.
>
> qaD ghurmoHbej ngoDvam, 'ach QatlhmoHbe'law'.  qech pIm DaqellaH.
> mu'tlheghmey val Da'oghlaH.  qaD yItIv!
>
> It adds to the challenge, certainly, but I don't think it makes it
> significantly more difficult.  It just means you have to talk about
> something you wouldn't otherwise have talked about, or find creative
> metaphors for certain concepts.

vutpa'Daq tlhIngan Soj rurbogh Soj wIvuttaHvIS majaw'chuqmeH tlhIngan Hol neH
wIlo'.  HIpmey DIchenmoHtaHvIS tlhIngan Hol wIlo' 'e' wInID.  Suyqach ngeb
jeSwI'pu' DIDa 'ej Dochmey ngeb DIje'law'.  QuchDu' DIchenmoH 'ej jatlhmeH
tlhIngan Hol wIlo'.  law' tlhIngan Hol wIjatlhbogh wanI'mey jay'!

peHruS

Back to archive top level