tlhIngan-Hol Archive: Thu Feb 22 15:14:26 2001

Re: All your base are belong to us. (fwd)

lab SarrIS:

> I'm taking back to the list that which probably didn't belong at all. Why
> let a bad joke pass when I can turn it into an even worse joke? This could
> be yet another thread that will never die.
> Mwaaaaaahahahahahahahahaaaaaaa.....
>
> I include my translation of this hideos pile of near language.

'a SarrIS, Damughqu'be'.  tlhIngan Hol ghItlhlIj vImughchugh, nuq vISuq?
DIvI' Hol ghItlh le'be' vISuq.  Holqoq HuDHom moHqu' lIngbe'.
DachoHmoHpu'.   vangDI' mughwI', SaHbogh Hol mughnIS.  Qap mughwI' wa'DIch.
 tlhoS Hol mung'e' vIghovpu'!  *Console* jatlhmo' ghunchu'wI', *Japan* Hol
vIqel 'e' vImev.  chu' *console* 'e' vIHarmo' ngo'be' ghItlh.  jImuj.

Qov

Back to archive top level