tlhIngan-Hol Archive: Wed Dec 12 21:29:22 2001

Re: The Year of the Horse

ghItlh Qov:
>Klingon travellers strike me as VERY likely to completely ignore both
>local names and superficial differences bestowing any name that comes to
>mind upon the local fauna.
>
>Qugh: torgh!  Ha'DIbaH vIHoHta'!
>torgh: nuq 'oH?
>Qugh: jISovbe'.  loQ targh rur.
>torgh: matlh!  naDev ghoghoS!  targh HoHta' Qugh.
>matlh: majQa'.  DaH maSoplaH.
>
>qar'a'?

qarHa' 'ej qarchu' tlhInganpu' net Sov. yIlaD:

torgh: matlh! naDev ghoghoS! targh HoHta' Qugh.
matlh: bInepba'! yuQvam lo'laHbe'Daq targhmey tu'lu'be' jay'!
torgh: bIqarchu'. targhHey HoHta' Qugh. bIjatlh 'e' yImev 'ej yISop!

Segh wej mojaqmey wIghaj. tIlo'!

Back to archive top level