tlhIngan-Hol Archive: Sun Aug 05 23:49:27 2001

RE: never laughed so hard (nor nodded so knowingly)

>This was at last year's qep'a'.  It first aired in ... September I think.
>They recorded a lot more than they showed.

motlh tlhaQqu' muchchaj, 'ach tlhInganpu'qoq nuStaH 'e' nIDDI', Qapbe'law'.
Saghbe'laH qep'a' jeSwI'pu', tlhInganpu'na' DataHvIS chaH. vaj maH tlhaQ
law', Comedy Central muchwI' tlhaQ puS, net legh. Qapla'!

--Andrew Strader
  "How are you gentlemen? All your base are belong to us."
  http://www.cis.ohio-state.edu/~strader

Back to archive top level